torsdag den 18. august 2011

Jeg vil ha gældssanering....

NUUU - betaler stadig af på 3xOdense med 2xIkea ture indlagt ØV. Mit hoved føles atter som om jeg lige er trådt af en karrusel. Har skiftet B-12 tabletter, overvejer at skifte tilbage igen, men nu ser jeg lige.

Husbåden driller I STOR STIL. Mandag aften 5 timer for to mand, tirsdag igen - lyset virker ikke, og ledningerne viste sig at være et kaos, irret sammen. Igen en fed løgn hun fyldte os med "lyset virkede da vi hentede den" sikkert... bitch.
Kørte til syn tirsdag, NU skulle det være i orden alt sammen. Gik også fint, bremserne funkede perfekt, ligeså lyset , men ak da de løftede den op foran på en dunkraft var der slør i den :( - så maleren var grædefærdig da han kørte derfra.
Så efter en masse ringen rundt er den kørt ud til en smed - reservedele til sådan en fætter fra 1977 er umuligt at opdrive, og bore nye huller og monterer en anden må man IKKE, skal sidde i de samme huller - altså en umulig opgave.
Så jeg går og veeenter og håber maleren får den synet og gruset snart lyder af knasen fra husbåden.

Jeg har fået bestilt kosttilskud nu fra tysk apotek og iherb, så jeg er snart beredt. Har fået taget blodprøver og Ekg i dag - laboranten ville sende dem til lægen, så fantastisk et lægehus jeg har :).

Noget ikke så fantastisk er, at borreliose kan smitte til det ufødte barn....dvs. vi har lige 3 børn der skal testes x 8000. Maleren kan være smittet via mig, 1x8000 - kan ikke lige se nogen ende på det her lige.
Ældsten blev indlagt på sygehuset med halvsidig ansigtslammelse sidste år da vi var i Tønder, og nu når jeg ved det jeg ved så har jeg ikke jo ingen tro på de tests de foretog dengang. Negativ ELISA og negativ spinalprøve - hvilket jo ikke er nogen garanti for hun ikke har borreliose.
Men i første omgang må jeg kaste mig ind i krigen, drage erfaringer, blive bedre for SÅ at få resten af fam. udredt.
Mistede jo søn på 14. mdr. ved "vuggedød" for 11 år siden - og tanken om hvad det skyldtes ligger og ulmer igen - borreliose kan give AV-blok. Svar får jeg aldrig - men hvor ville det være fantastisk at vide - HVAD...HVORFOR...








2 kommentarer:

Bettina Holst - om kunst, indretning, kreative ideer o.ma. sagde ...

Hold da op...sikke en omgang I er ude i. Håber alt det bedste for jer alle :-)

HelleV2 sagde ...

Tak Bettina - ja massiv omgang - tag dig iagt for det kryb :(.