mandag den 15. august 2011

Ældstens eksamen......

er lykkeligt overstået - bestod og mere til - det samme gjorde kammeraten, så ren lykke. Onsdag drog vi til Odense for at kigge på 4 "bosteder" hun havde nået at støve op mandag og tirsdag.
Det første i sidegade til gågaden, fedt sted, meget småt.
Sused herefter til udkanten af Odense, noget betonbyggeri, havde en aftale med en mand der havde 2 forskellige lejligheder, beliggende 2 forskellige steder.
Vi skulle stå ude og vente og han ville ringe og hente os. Efter 11 min. ringer vi til ham, han ville komme om lidt. 15 min. senere tænker vi, ham her bliver der sq* kun bøvl med, så vi går tilbage til bilen og køre hen til nr. 4 sted.
Og det ligger 100 m. fra bedste veninden som har boet der 1 år - kan få 2 værelser med køkken og bad til deling, og de andre er 2 piger. Der var også et enkelt værelse ovenpå med køkken og bad til deling, også med 2 andre piger.
Hun tænker en del, og da hun skal bo der 3, måske 5 år, så er den mest holdbare situation vist at tage de 2 værelser, så det gør hun.
Dette ligger under 5 min. på gåben fra gågaden - så jeg glæææder mig til at besøge hende ;).
Nu mangler hun så lige et fritidsjob, men mon ikke også det falder ned i hendes turban. Har beholdt det i Lalandia, så kan hun komme hjem og tage vagter i week-ender - men så skal hun jo bo hjemme...........det gider mor her sq* ikke - vil have min RO tilbage.

Yngsten er endelig startet i skole, 7 laaaaange uger, kun 3 dage af dem i SFO i ferien - det er så hårdt for mit helbred. Men gik bedre i år, så jeg tror på jeg kan blive endnu bedre, dette er ene og alene B-12 der har gjort den forandring. Ja og så vores kedelige ferie, tilbragt på samme plet det meste af 14 dage - så var jeg ikke helt kørt i sænk da vi kom hjem, plejer jeg at være.

Fredag og søndag gik turen også til Odense, nu med seng, fifa om fredagen, og resten af hedes ejendele søndag. Nu kan resten være i lillebillen næste gang.
Ikea blev også frekventeret 2 gange, så nu har jeg fået lampe til baggangen, har kun været på trapperne 18 år. Nej, baggangen er IKKE færdig endnu, mangler stadig maling, venter på regnvejr........ahr, måske andre sommersysler der er kommet ind over, exempelvis rødvinsdrikning og pizzabagning, og så lige haven og ikke mindst husbåden.

Lørdag fik husbåden maling udvendig, søndag formiddag det samme - skulle have 3 gange, darn da også, så det var en kort week-end for maleren, kun søndag eftermiddag, og her kørte vi til Odense og hængte lamer og hejs op.
Sq* godt vi snart skal til Tønder festival så han kan slappe af. Her tar' man kun vare på sig selv og har INGEN forpligtelser som i overhovedet ingen. Kaffe køber vi færdiglavet i kander, morgenmaden, middagsmaden og aftensmaden købes i madtelt. Håber så bare der bliver fantastisk vejr, og vi kan sidde ude hele festivalen, får klaus af at være så mange samlet på så lidt plads.

Jeg er nu begyndt at indtage diverse kosttilskud, det ser lidt vildt ud vil jeg sige, mine "pilleæsker" er proppede, har måtte pille alle skillerum ud for at få plads nok.

Jeg indtager foreløbig EPA-GLA fiskeolie, Spektro multi-Vita-min, Selen, B-12 vitamin, D-vitamin, Zink, Crom, Magnesium, probiotika.
Mangler følgende, Betaglucan, Liponsyre, Juice plus, Artemisia annua.
Recept på Melatonin, b-combin fortior, lipo-spheric vit. C, Lypospheric glutation, doxycyclin og Azithromycin mangler jeg også.
Shit det ser vildt ud, gad vide om det kan være sundt..........

Faldt over ham her  i går - hans tanker og oplevelser er som mine - jeg fik en klump i halsen, hans sko kender jeg.

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Tillykke med ældstes eksamen :-)
Får du B-12 som injektioner?
Man føler sig slidt helt ned når de vitaminer er i minus!

HelleV2 sagde ...

Tak Annette :).
Nej ikke endnu, skal have når jeg går igang, tar 1 mg B-12 nu, men det mærkes i hjernen.
Ja - der skal holdes øje med det skidt.
Mit indtag er for at booste immunforsvaret til den store spirokæt død.