tirsdag den 2. august 2011

Svarene fra Borreliosecentrum Augsburg.......

er kommet nu, og de er positive for borrelia..........så 24 år har min krop kæmpet mod det kryb, er der noget at sige til jeg har syntes det var op af bakke undervejs. Lettelse endeligt at kende fjenden - nu skal der skaffes ammunition.
Så gammel en borrelia kan have oprettet uoprettelig skader på bla. mit centralnervesystem - men bedring vil også betyde en masse for min livskvalitet.
Jeg var ved at have accepteret disse begrændsende livsomstændigheder,og forsøgt at indordne mig under dem, så for mig betyder bare bedring en masse - men derfor er håbet om at blive rask der jo alligevel - er klar på et mirakel :). 

Borrelia burgdorferi antibodies (immunoblot)
IgG             borderline
IgM             negative

(denne test er en Western blot, og den viser som den ELISA jeg fik taget ingenting, testen er mere pålidelig end ELISA, MEN når jeg har gået med krybet så længe, så dannes ikke længere antistoffer pga. immunforsvaret er på overarbjdet, har jo også andet at skulle arbejde med ;) )

Burrelia burgdorferi Elispot LTT
Borrelia burgd. Fully Antigen    + 13   SI      <2
Borrelia Pettide Mix                   + 12   SI      <2
Borrelia LFA-1                           +  5    SI      <2

Denn viser derimod med al tydelighed der er borrelia infektion igang - under 2 er negativ - 2 inkonclusive/borderline og over er positiv.

Chalmydia pneumoniae antibodies
IgG              +  75.35              < 16 negativ       >22.0 positiv
IgA              +    1.42              <  0.8 negativ     >  1.1 positiv

En af co infektinerne - som er i aktivitet også.

Mycoplasma pneumoniae
IgG         +  26.5          < 16    negativ     > 22    positiv
IgM              0.2          <   0.8 negativ      >   1.1 positiv
IgA              0.5           <   0.8 negativ      >   1.1 positiv

Også en co infektion - har haft den, men ikke aktiv.

Coxsackie-virus
IgG         + 1:800        Titer       < 1:100
IgM         < 1:10         Titer       < 1:10

Også co infektion - har haft den.

CD 57 positive NK-cells            66                100-360
Denne er alt for lav, min immunforsvar halter.

Så er der en masse andet som er volapyk, det gider jeg ikke skrive.

Nu er jeg så lige i tænebox - om jeg skal gå til egen læge og vise ham resultaterne - eller jeg skal vente til jeg er behandling og så få taget den ELISA om som viste inkonclusiv - da jeg så kan have dannet antistoffer og IgG vil gå fra negativ til positiv....vil jo gerne have ham i mit ringhjørne, så må bruge list ;).

Mindsten skal vækkes og i SFO - hUUUUUrrrAAAAA 5 uger med en 8 årig, er mere end jeg kan klare.

Ingen kommentarer: