mandag den 17. januar 2011

Hjerne probs...

Daffer ud i postkassen for at kigge efter min pakke. Ingen pakke, men dagens avis.
Vil så lige lave en kop the til avisen - sætter vand over til the.
Kommer i den øverste skuffe efter en spiseske til at måle the af med. Tar så en kniv (istedet kan jeg nu se) og måler lige noget Nupo af - er jo høj spisetid. Giver mig så til at tømme opvaskemaskinen. Stiller ting på bordet og sætter noget direkte på plads.
Kedlen hyler og jeg hælder vand op i mit thekrus - fylder det - for at opdage, at den the jeg skulle bruge skeen til at hælde op med, slet aldrig kom i kruset. Min Nupo pulver står stadig i rystedåsen, mens jeg roder med opvasken der skal på plads.
Sådan virker min hjerne - og dette er på en stille og rolig dag, efter en næsten stille og rolig week-end. Det er vildt fustrerende.
Manden min fylder 50 til april - og holder herre frokost - han har allieret sig med to af mine veninder - men jeg kan jo slet ikke altså.

Ingen kommentarer: