torsdag den 20. januar 2011

Hjernen virker....

det slog helt benene væk under mig - at jeg har det sådan og uden at "fejle" noget - men ingen maler syndrom her. Glæden over at den er som den skal være har ikke helt indfundet sig endnu - tabet af en forklaring fylder mere - giv tid.
Brugte 1½ timer på DT - AM mener jeg er depressiv - så enden blev medicinering. Jeg har så svært ved at forlige mig med det - ved ikke helt hvorfor. Men nu forsøger vi at mindske nogle af alle mine gener af medicinsk vej - hvis jeg ikke er så sensibel overfor støj i øre og øjne, så vil meget være nået. Så kan jeg atter bevæge mig ud, være sammen med andre og ikke bure mig inde herhjemme og blive mere og mere indesluttet.
Jeg mærker godt der er noget - men har ment det er en naturlig reaktion ovenpå de tab jeg har lidt, i form af tab af kolleger, veninder, færdigheder osv. Det mener hun såmænd også, men at vi kan gøre noget medicinsk.
Så nu kører det - men heldigvis med den gl. medicin jeg fik aller første gang - husker ikke nogle bivirkninger overhovedet - så blev sq* helt glad over jeg ikke skal gennem diverse kopier igen.

Jeg er ikke alene har jeg erfaret nu - og det er jo dejligt, altså for mig. At læse andres erfaringer og løsninger på ting gør godt - det føles ensomt dette her. En selvforstærkende nedadgående spiral er jeg havnet i. Håber medicinen virker så jeg kan komme ud i livet og blandt mennesker igen - elsker jeg jo - kan bare ikke tåle det.

Mindsten ligger på fifaen - har influenza tror jeg. Jeg var hos naboen som barnepige 1 time i går formiddags, faren havde influenza og måtte til lægen. Så jeg håber på jeg er immun overfor influenzen de har, orker ikke at være syg altså.

Åh hvor jeg da savner mit gl. jeg.....
Håber at kunne læse tilbage om noget tid og tænke, godt jeg kom i behandling, at kunne se jeg skriver mere positivt om det hele.

Så er kontoret næsten ryddet, men ikke den store glædelse her - men det kommer forhåbentligt snart igen.

De store skal til Vejle på mandag og vil gerne have mor med - så det glæder jeg mig til. Der ligger en garforretning jeg må besøge - har fundet et mønster på en ponco der ikke skal tænktes så meget til.

Ingen kommentarer: