mandag den 10. januar 2011

Så er jeg igang igen, igen, igen......

Som overskriften antyder, er dette en gentagelse, men forhåbentlig den sidste. Jeg har kastet mig over en slankekur. Har været på DDV, og tabt mig 3 gange. Men syntes det går alt, alt, ALT for langsomt. Sidste gang tog det 1½ år og endelig 3 kg fra ønskemålet gav jeg op, skippede sporten og kastede alle hæmninger over bord. Så nu står jeg med en BMI på 32,9 :(.
Så jeg har kastet mig over NUPO fra i dag. Har været syg med opkast, så regner med det ikke bliver helt så svært at vænne sig til en tom mave ;).
Har aldrig døjet med vægtproblemer, udover de sædvanlige 4 kg, ALLE kvinder vil tabe ;).
Men da jeg på et tidspunkt fik Remaron under min 1. depression, gik det helt galt. I løbet af få uger havde jeg taget over 10 kg på. Jeg kunne mærke det straks jeg begyndte. Sagde til psykologen at det påvirkede mit "chokolade"cente - hun grinede og mente det da vist ikke kunne passe. Da jeg så var blevet overvægtig nok, så fandt vi noget andet i samråd med psykiateren.

Det samme skete da jeg var indlagt. Havde prøvet 2 slags antidepressiver uden effekt. Så gik vi over i de ældre modeller. Jeg sagde, fint, bare det ikke er et af dem jeg tar' på af igen. DET VAR DET, (og det vidste de sq* godt er jeg vis på), bare jeg kunne komme op af hullet og bliver sendt hjem, det er jo dét, det handler om. Så jeg tog atter på - havde født 6 mdr. før, og havde endnu ikke tabt mig - så nu gik det da helt galt.
Efter udskrivelse, måtte jeg så skifte til et 4. produkt hos psykiateren på DT, og det er sq* ikke sjovt at trappe ud og ind så mange gange.

Manden min har sagt kontoret bliver flyttet på lørdag :) - hurrraa - forstår det ikke helt endnu.
Men nu skal jeg have fundet drømmestolen, ønsker mig en flyder til 1½ pers., en som jeg både kan læse i, og få mig en bette lur i.
Så der googles højt og lavt, men dukket op er den endnu ikke.
Har også store planer om at flytte svigers aflagte symaskine ind og sætte den klar til syning. Vil så gerne lære det, men er så svært, når jeg skal sætte mig ind i alle de nye ting. Men må starte med noget "ligeud" syning af en art.

Det føles som om min "krative åre" er tørret ind - er bange for at kaste mig over noget, at det ikke lykkes, at jeg ikke kan hitte ud af det....
Jeg håber svaret ligger og venter på mig - hvad er der galt med mit hoved. Når først jeg véd hvad jeg er oppe imod, kan jeg kaste mig over at gøre noget ved det. 
Nøjs jeg bakser med denne blog - er sq* svært at få som man vil ha' det, når ikke man aner hvad de forskellige termer i layout'et dækker over. Prøver mig frem, havde da også fået lavet det, så indlæg og alt var væk *GG* - heldigt jeg ikke havde fået det gemt.
Nu vil jeg forsøge mig med at lægge et billed på i dag, kan være det bliver dagens succes oplevelse :).
DARN - forsøgte med et billede - med det resultat at det hele var væk - VRÆL - men fandt ud af den lave kladder - HELT AF SIG SELV - juble - så nu kan jeg fedte videre med at finde et billede :).

FUCK, nu har jeg brugt 2 timer på at uploade billeder diverse steder, imageschack, picasa, google, flickr og til sidst photobucket. Kunne ikke huske det var sidstnævnte jeg havde brugt før :/.
Men IKKE om det ville virke, som om der mangler en "knap" på siden med "nyt indlæg".
Nu har jeg så laaaangt omlænge opdaget, at jeg kan hente billedet direkte fra pc, UDEN at oploade til diverse underlige aggregater på nettet. aAArgh - trælst det skal tage timer at opdage det der ligger lige for næsen af en.
Så nu håber jeg der dukker et billede op af mindste barnet fra i sommers :), ellers skal jeg vist ned og købe ny PC er jeg bange for :O, tror sq* den ryger i gulvet ellers ;).

Ingen kommentarer: