mandag den 24. januar 2011

Mors "Hummer" er færdigt...

Ja, så har manden min tømt alt sit ud og jeg har nu et næsten tomt rum. Købte en STOR stol på QXL som han og Tage hentede søndag middag. Tror jeg bliver rigtig glad for den, men den føles ikke rigtig som "min" endnu - er jo med stof, så lugter en anelse anderleds - men det er forhåbentligt snart væk.
Kassen med aviser og reklamer har jeg også taget med ind - den kan jo bruges som "kopholder" når jeg sidder med puteren i stolen.
Føles lidt huleagtigt herinde. Sidder og hører Henning Kvitnes på puteren - husker ikke hvornår det er sket sidst. Et stort tab har det været, at jeg ikke kan udholde musik længere - har altid haft musik eller radio kørene i baggrunden - men ikke de sidste 7 år.

Nu mangler jeg så bare et bord af en art - har luret et ud på QXL også ;). Mindstebarnet og Nynne sad i stolen og kiggede albums i aftes - så nu er alle billederne herinde - et stort arbejde at få lavet nye albums - kræver vist et STORT bord - så kan jeg også gå fra og til og ikke rydde alt væk.

Bøgerne er kommet herind også - men mangler noget til dem også - ellers falder hylderne vist ned er jeg bange for.

Mit laaaaangvarige projekt Masai Sjal er også kommet herinde - NU skal der sq* ske noget med det altså. Har trevlet op og startet forfra kan jeg se - husker ikke hvorfor - så er slet ikke kommet ret langt - kun 15 cm vil jeg gætte på :/.


Fredag aften var de store hjemme til pizza og X-factor hygge - var en rigtig dejlig aften.
Lørdag gik med ingenting - manden min var ved at gå i spåner - for ham er det spildtid at lave ingenting - heldigt det ikke er ham der er min situation.

Ingen kommentarer: