onsdag den 2. februar 2011

Cliffhanger...

ja, har holdt mig hængende i neglene ud over afgrunden længere tid. Faldt ikke I afgrunden denne gang. Men om jeg fatter HVORFOR jeg da ikke bare kan indse og indrømme over for mig selv (og andre) at jeg har en depression. Jeg kæmper en indæt kamp for at overbevise om det modsatte, og hvem hjælper jeg så lige ved det måske. INGEN - ikke engang mig selv. Medicinen er så småt begyndt at hjælpe - kunne mærke en lille forskel søndag aften - græd mig ikke i søvn - ikke sorte tanker der kværnede rundt - så jeg samler al min optimisme og tror på et lysere februar.
Serquel prolonge er ikke for mig - forsøgte 7 dage uden at mærke en døjt - prøvede med 2 den 8. dag - uden at mærke en døjt - ud over min hjerne kørte dobbelt hastighed  når jeg kom i seng - ikke særligt befordrende for søvnen. Rigtig ærgerligt - havde håbet på de ville kunne afhjælpe nogle af alle de symptomer det gør jeg sidder her i mit lille selvbestaltede fængsel.

Influenza'en har ramt mig. Første mindstebarnet - så moderen - men her var mindsten da heldigvis rask igen. Var så ved at være rask igen - så kom 2. bølge lige - så nu hoster jeg fælt og stemmen har svigtet (hvilket der er nogen der nyder er jeg bange for). Lå med 2 tæpper og 2 vattæpper på fifaen og så håndbold søndag aften - manden var helt elendig og oppe og køre. Jeg bare FRØS - gik over 2 timer inden varmen kom - men SÅ blev der varmt.
Mandag måtte jeg på DT - og i går var jeg hos frisøren - noget jeg bare ikke kunne udsætte - men havde det meget bedre end frygtet. Så blev forkælet hos frisør. Fortsatte mit raid til Brande hvor jeg måtte eje et par army bukser jeg havde set på nettet. Hvad str. er det så lige en klog kvinde køber altså....... endte med en L - men syntes sq* de ser små ud (tænker de har fået L syet i forkerte str.). Så skal omkring ældsten i dag - så må hun lige prøve, og er de ikke meget for store til hende - så må jeg afsted og bytte dem til XL - selvom det altså ikke lige er drømme strørrelsen :/.

Herinde på mit hummer  er der nu dukket 2 gl. bukke fra svigerfars tapetserbord op - de er bare SÅ fine - med lø'vere på - de skal blive til bord. Vil så have en plade på der er tapetseret - så det bliver næste skridt - noget tapet.

Min Nupo kur går fortsat godt - har ingen anelse om hvad jeg har tabt endnu - men taber mig. Vejer mig lørdag morgen - ville vente 4 uger - men men men skal til 50 års fødselsdag lørdag - så er der altså ikke basis for en vejning mandag ;) - så bliver lørdag.
Har været rigtig rigtig sulten - men tror det var medicinen - syntes det forsvandt med Seroquellen - men har jo også haft influenza, det tar altså også sulten.
Jeg har kigget i tøjskabet - føles som der er multimange kg til jeg kan passe de bukser der ligger der - var faktisk lidt demotiverende vil jeg sige - så der holder jeg mig lige ude af foreløbig.

Rygestoppet kører også - er nu gået ind i min 2. mdr. som ikke ryger :D - og godt for det - med den hoste jeg har raget til mig.
Har stadig svært ved at se mig uden cigaretter når jeg skal nyde en kop udekaffe eller væksthusvin, er her det kommer til at trække tænder ud tænker jeg.
Lørdag bliver 1. store prøve - fest, musik og sang, vin og INGEN smøger. Men, kan da se en mening med rygeloven nu - jeg bliver ikke fristet over evne når det er ude det foregår - bliver meget lettere at holde mig i skindet. Har i øvrigt heller ingen cigaretter ;).


Havde regnet med at frekventerer fitnesscenteret fra denne uge - men det får lige vente - har stadig hedeture og føler mig lidt influenzaskvattet endnu. Satser på løbebåndet og crosstraineren. Kunne bare daffe ud - men orker ikke at trække i alt det tøj for at løbe den smule, det strammer sq* *GG*.
Så det er nu 6. gang jeg kaster mig ud i at træne mig op til 30 min. løb - lykkedes sidst UDEN skinnebensbetændelse - men faldt jo fra igen da det blev sommer. Så nu er det sidste gang, er så skide kedeligt altså.
Her crosstraineren kommer ind over - så kan jeg blive godt brugt alligevel, og uden at overbelaste mine stakkels skinneben.
Men er nok også bedre for dem at starte med lidt mindre vægt på.

På taskefronten er der sket lidt - faldt over en af de gamle - som var sat på e-bay til 50 euro. Nu venter jeg så spændt på at se hvilken tilstand den er i. Håber jo altid at være heldig - er jo det sjove, at finde det hele til det halve - men må se - der var kun et dårligt billede. Bare det ikke er en kopi, så er jeg på skideren med denne handel - købte ikke via e-bay - men brugte kun paypal.

Ingen kommentarer: