fredag den 4. marts 2011

Det lysner, det lysner....

derude......og herinde.
Solen skinner og der er håb, håb for at blive bedre.
Var på DT i dag, fik fortalt om alt det jeg havde brug for, og vi fik lagt en plan for hvad vi gør med medicin og jeg fik fortalt jeg har været aktiv medlem af flinkeskolen og dette derfor har været medvirkende til jeg har været forkert medicineret.

Bagefter gik turen til boghandleren hvor jeg købte denne for mit tilgodehavende fra jul
Efter hvad jeg har kunnet læste mig til, så er dette, det nærmeste vi kommer LCHF på dansk. Så den kaster jeg mig over.

Købte så også lige denne

og det ikke mindre end i 3 eksemplarer *SS*.
De to store er også LCHF hooked, så syntes de skulle have sådan en hver, til at gøre livet lidt "lettere" :O.

Mellemsten skrev på MSN i onsdag, at hun havde tabt 2,3 kg, så hun var SÅ tændt. Og ikke nok med det. Veninden som hun besøgte i ferien, var også med. Det samme var hendes mor, og hendes mor er KOSTVEJLEDER ;) - så den smule tvivl der har været i mellemstens tanker forsvandt som dug for solen.
De bor en overgang i Sverige, og dette er LCHF moderland, så kan være det hænger sådan sammen.
Men ihvertilfælde, så ville de også gøre forsøget.

Gik videre for at hente den DVD jeg skulle have lavet af mindstes fødsel, men den var desværre stadig ikke kommet. Ville ellers være sjovt at se sammen med hende på mandag når hun fylder 8.
Videre gik turen efter en sommerkjole til fødselsdagsgave, fandt også 2 hårband, men nøjs det er langt mellem guldet i den forretning altså - var faktisk det eneste jeg gad eje derinde :/.

Så til garnmutter - hvilket heller ikke var nogen stor succes. Havde ikke noget garn der lignede det jeg skulle bruge til den poncho opskrift jeg har haft liggende i tasken mange uger.

Videre i Kvickly og købe det "hamster" hun ønskede sig, havde de da heldigvis stadig. Skal hverken have vand eller mad og kører på batterier, så man kan slukke eller bruge nødstop ved at hive dem ud, hvis den larmer for meget.
Diverse mælkevarer og klid, hørfrø og solsikkekerner - det går der noget til af.

Så, nu sidder jeg her og kan ikke huske hvad det er jeg har købt til mindstens fødselsdag for noget tid siden ...... håber jeg har fortalt maleren, hvad og ikke mindst HVOR det er. Er før sket der er dukket adventsgaver op hen over sommeren.
Eller det år, hvor mellemsten syntes hun havde fået lidt få gaver til jul. Vi forklarede pædagogisk, at jo ældre man bliver, des dyrer er ønskerne også og derfor er der færrer gaver.
Ok, det godtog hun så. Lige indtil 2. juldag, hvor jeg finder en ridejakke til 600,- i mit klædeskab.

Ingen kommentarer: