onsdag den 16. marts 2011

Jeg er i ketose.....

langt om længe :). Fik endelig taget en tisseprøve i aftes. Der gik 4 dage, fordi man ikke skal have spist 2 timer inden - og det har bare ikke være muligt *GG*. Den skal tages om aftenen. Den var lilla, så jeg er altså helt på rette vej - omend vægten ikke rokker sig. Men jeg ved jo hvorfor - med alt det motion, så går der nok lidt tid endnu. Så det kan lade sig gøre uden at gøre så kompliceret - jeg tæller ikke kh - holder mig bare så langt nede som muligt, og håbede det var nok - OG DET ER DET :).

Jeg har haft bud til Tyskland - og fik mig erhvervet mandelmel til 55 kr. for 800 gram - så nu skal jeg have forsøgt mig med en kage af det.

Mindsten har ligget syg indtil nu - men i morgen må hun afsted på "arbejde" igen - hun har keeedet sig i dag. Helt nye ord der kommer ud af hendes mund - hun plejer normalt at klippe, klistre og lave firnurlige ting i et væk.

Medicinmanden har haft ringet i dag mens jeg var i motionscentret - så nu står den på Edronax oven i det andet. Hmn, det andet - det andet jeg skulle have var stadig ikke dukket op på apoteket - godt egen læge (som er helt ny) kunne lave noget til mig.

Jeg har kigget for meget pc i dag - da jeg læste avisen da jeg havde spist, kiggede jeg ned i højre hjørne for at se hvad klokken var *GGGGG* - det gik først op for mig, da jeg efterfølgende kigger op på køkkenuret for at se - at jeg da havde kigget i avisen. SÅ har man surfet for meget.

I dag Gang 30 min. - Crosstrainer 21 min.
I går  Uge 2 dag 3   - Crosstrainer 20 min.
Vægt 94,0

Ingen kommentarer: