onsdag den 9. marts 2011

Strikketøjet...

er langt om længe noget jeg er kommet igang med igen.
Fik købt garn til en længe ønsket Poncho i går - og den bliver grøn - som i rigtig meget grøn :) - det var forår i går - det smittedevist af på garnkøbet tror jeg.
Så det forløb tirsdagen med - lige fraset et frisørbesøg, trængte til at få bryn og skæg ordnet *SS*. Et par besøg på apoteket - DT har ikke fået min medicin ringet ind - så jeg måtte bruge nogle forsøg på egen læge for at få noget. De flytter, så ingen telefoner der virker - FUCK det er utroligt jeg så ofte skal bøvle med sådanne ting altså.

Fødselsdagen endte ikke i Lalandia som meningen var. Ældsten havde lige glemt at få tjekket ordentligt - så der var lukket - så her var gråd. Men en tur i badelandet næste onsdag stoppede floden og roen var atter tilbage.
Fandt et andet sted - og oh hvilken skuffelse.

I dag kom jeg så i motioncenteret igen - fulgtes med ældsten - hun skulle låne "lillebillen" og have opskriften på knækbrød som vor mor bager dem.

Vægttabet har ikke indfundet sig endnu - stand by er jeg på - men det er også OK - jeg har tid og tålmodighed (regner jeg da med).

Vægt 93,3
Uge 2 dag 1 (+ 10 min gang - så jeg i alt bruger ½ time hver gang).
Crosstrainer 18 min.

Ingen kommentarer: