fredag den 18. februar 2011

Depressionsmedicin..

eller nervemedicin som der står på noget af det :s. Blev sat 10 mg op fra i morgen, så nu håber jeg at komme lidt længere ovenpå og ikke bare måtte nøjes med at føle glæde 1 gang hver halve år.
Går så til gengæld 10 mg ned i natmedicinen - håber det nedsætter appetitten så - ellers må jeg stoppe helt med den.

AM på DT spurgte om jeg evt. ville være interesseret i at være del af en gruppe, da de måske opretter sådan en indenfor nærmeste fremtid. JAAAAH tak - det vil jeg rigtig GERNE. Har før været del af en gruppe, det var rigtig givtigt - så håber det bliver snart.
Jeg bliver skroller af at gå her med mine egne tanker, skal have dem ud og gerne vendt med andre, som til gengæld får lov at vende sine med mig :) - how lucky can you get *GG*.
At vende dem med maleren kan jeg også, men sq* ikke det samme som en Quinde og slet ikke som en der har haft det som jeg, har han da heldigvis ikke.
Til gengæld har han podegra ganske som Kaptajn Vom i Knold og Tot. Anfaldet startede i aftes, så ikke meget sjov her i week-enden, den gør nass, men nu har han da fået noget medicin, håber det hjælper hurtigt.

Har fotograferet i dag - har lagt en taske ud på nettet - så nu håber jeg der er en køber til den. Kameraet løb tør, så jeg måtte lade, forsøge igen, lade og forsøge igen. Bliver ikke så gode med blitz -ryster sq* for meget på hånden når lukketiden er lang - så der skal mange forsøg til ;). Denne skønhed er det - helt sprit ny.



Vil såmænd gerne beholde den og bruge den selv - men der dukker jo fortsat gamle fine ting op på nettet, og skal jo have finanser til at købe noget af det ;). Kan faktisk ikke nænne at bruge den - har en i brun, den var "gået til" da jeg købte den, det kan jeg meget bedre.

Hvis nogen skulle kigge forbi og mangle skønhedsprodukter, så er der lige nu 10% rabat hos Beautybay.com indtil midnat søndag. Man skal bare skrive TREAT10 i feltet ved checkout.
Jeg mangler en creme og ved ældsten også gør. Kan faktisk betale sig, også når jeg kun mangler en enkelt ting.

Nu er der dømt fredagshygge - tror maleren har gang i nogle tigerrejer - så jeg må hellere spise med i dag ;).

Ingen kommentarer: