torsdag den 17. februar 2011

Vinterferie...

med mindsten hjemme 24/7, det har jeg det så svært med. Gik ok de første 2 dage, men i går trak tænder ud og jeg måtte ringe efter maleren, som tog hende med på værkstedet. Det var meningen de skulle lave "Nulle" garderobeskab i denne uge, men det fik hun med hjem i mandags. Men hun eelsker at være der, at rode med træ og lave underlige ting - så det gik fint alligevel.
I dag skulle hun så have skoleveninde med hjem. Men veninden skulle passe en hund, så måtte mindsten om til hende. Det passer fint til mit overskud, heldigt nok.

Har sovet elendigt - har taget en "nat pille" væk i første omgang - jeg er fortsat så frygtelig sulten. Kan se et mønster nu der ligner det, da jeg tog voldsomt da jeg startede i behandling for mange år tilbage.
Jeg bliver så frygtelig sulten over middag, det fortsætter helt indtil jeg sover - det sidste jeg tænker på er hvad jeg skal have til morgenmad (men fik min Nupo til morgenmad ;).
Dengang arbejdede jeg aften - når jeg kørte kunne jeg lige nå at spise en pose M&M's inden jeg var der - når jeg så kørte hjem igen, så kunne jeg lige spise en mere. Der var altid 2 på bud - så gik jo ikke kun at købe en. Men det kostede 15 plus kg. Det ønsker jeg for alt i verden ikke igen - er overvægt i forvejen nu - var jeg ikke dengang - men har næsten været det siden.

Sytøjet jeg købte til mindsten er da vist et nr. for svært. Så vi fik slået nogle masker op og hun er begyndt på et halstørklæde - det skal være færdig til næste vinter :). Hun strikker af resterne af et Christel Seyfarth sjal, så det bliver fint i farverne.

Jeg kom lige til at købe endnu en taske for 10 min. siden - sikke noget :/. Er sq* svært når man har lidt "samlermani" og bare eeeelsker dem. Det der er det sjove er at finde dem på nettet til en "billig" penge - at købe til overpris hos diverse sælgere har jeg hverken lyst eller råd til - men støve rundt og holde øje og maile til sælger om en pris, det syntes jeg er sjovt og fylder disse lange vintermåneder. Lige et billede af det sidste "kup"


Håber sq* min næste "passion" bliver i den billige afdeling altså - knapper eller lignende *GG*.

Jeg har lige fået mine billeder ind af døren, så nu kan jeg komme videre med albummet.
Solen skinner og jeg sidder bare her inde og sidder (og er SULTEN).

Var i motionscenteret for at melde mig ind sidste uge. Har været ude af deres system knapt 2. mdr., og så ville de have 299,- for at melde mig ind igen - så jeg gik. Har så fundet ud af det er efter 3. mdr. ude de kan kræve de 299.- i indmeldelsesgebyr - så jeg skal derud igen. Hader når folk ikke har styr over deres ting altså.
Så nu bliver det ikke før d. 1. marts jeg bliver indmeldt - trælst.

Jeg leger lidt med tanken om at sætte en annonce i lokalavisen. Det ville være hyggeligt at have en at træne sammen med. Omgangskredsen arbejder, så der er ikke nogen - der må da være andre end mig der mangler en "legekammerat" om formiddagen.
Men vi får se.

Ingen kommentarer: