fredag den 25. februar 2011

Oppe på hesten igen..

er jeg - kom afsted i motionscenteret i dag - dejligt :).
Har lige tjekket i mine motionsanaler - har ikke været der siden 27/5-09. Jeg bruger denne her til at indtaste mine data. Her kan man oprette en løbedagbog, men der er et væld af andre træningsformer der kan skrives. Den holder også øje med, hvornår skoene er slidt ned - hvilket jeg så har tilgode at prøve....
Har 11 sider med 25 træninger på hver liggende - sjovt at kigge tilbage.
Jeg klarede 5 min løb og 11 gang i skøn blanding - og 15 min. på crosstraineren - der er godt nok laaaange udsigter tilbage til formen - men jeg er tændt.
Det er lavet om i centeret siden "sidst" - kan sq* da heller ikke vende ryggen til et kort øjeblik *GG* - vægge flyttet, kæder sat op så man ikke går en bestemt vej (havde nær væltet det hele ). Så jeg havde lidt svært ved at orienterer mig, men nu er dag 1 da heldigvis overstået og det bliver lettere for mig næste gang.
Vasken jeg ville tage vand i var VÆK - her var knaldet flere skabe op til tasker - så måtte på toilettet, det ved jeg så ikke lige hvor lækkert det er.

Fik lidt "stjålene" blikke (maleren så helt paf ud, hvad betyder det ??) syntes jeg. Tænkte lidt over, om jeg måske larmede helt vildt af åndenød, det kan man jo ikke selv høre med fuld knald på Ipod'n.
Sad i 15-20 min. inden jeg trak overtrækstøjet på og kørte hjem.
Da jeg så kommer ud i bilen og skal bakke, så ser jeg mit ansigt i spejlet - jeg er KNALD RØD i ansigtet - ligner en der har fået ½ time for meget i solarium. Jeg er kridhvid om vinteren skal siges.
Så måske det var det der så lidt sjovt ud :D.

Fik også en herlig overraskelse da jeg skulle løbe. Fandt min "løbeliste" på Ipod'n - der stod NY løbeliste. Den nåede jeg aldrig at få løbet efter den blev lagt ind. Har fundet musikken ud fra skridthastigheden, så det passer sammen. Det kan man gøre
her. Af musik var der dog ikke de store overraskelser, da det jo er over 1½ år gammelt ;).

Nu vil jeg svinge støvsugeren en anelse inden maleren og mindsten kommer hjem. Vil høre om vi skal køre ned og handle ind til den store livsstilsændring :) - kan ikke vente, vil igang NU.

Løb med DGI program uge 1 - dag 1
Crosstrainer 15 min.

Ingen kommentarer: