søndag den 13. februar 2011

Sulten fortsatte....

indtil nu. Jeg kæmpede en kamp, men fredag gave jeg fortabt og spiste i løbet af kort tid 200 gram marabou med nødder :/. End ikke dette hjalp - maven kunne ikke rumme mere, men hungeren var der stadig. Snoller blev det også til i aftes da vi så "min søsters børn" på skiferie - de to store var hjemme til fifahygge.
Har nu tænkt at det måske var medicinen der har skylden, men efter et tjek i kalenderen da jeg gik i seng, tror jeg årsagen ligger i måne kalenderen.
Smøgerne er stadig kvittet - har 20 liggende - men det er sulten der er langt den værste pt - omend jeg har haft krise.

Det med kost er blevet noget af et større "læseprojekt" jeg skal i gang med. Hælder mere og mere til de, som mener hele misæren om overvægt ligger i kulhydraterne, og ikke den animalske fedt.
Så det vil komme an på en prøve senere. Maleren er med på at gøre et forsøg - og måske kan vi være heldige, at der er en bedring af hans pso.

Lørdagen gik med at sætte billeder i albums. Mindsten har flere gange ytret ønske om et album med HENDE at bladre i. Så kastede mig over det i går - sikke et arbejde med at få dem lagt i rigtige rækkefølge, der er jo mange hundrede. Opdagede der mangler at blive fremkaldt en film midt i det hele, så nu er jeg gået i stå ved 1. års fødselsagen. Så i morgen må mindsten og jeg ned til fotohandleren og have billeder fremkaldt - hun har jo ferie, så noget skal tiden jo fordrives med.
Købte et bette kit til hende i Netto den anden dag - det får hun i morgen.



Maleren havde hentet morgenbrød, nænnede ikke at skuffe ham, så måtte spise af det ;). Avislæsning og alm. formiddags hygge her - nu er maleren og mindsten så kørt på værkstedet. De skulle lave et skab til build a bearen "Nulles" tøj - stort projekt som mindsten har lavet tegninger til. Nu går så jagten ind på bøjler - mor her har nemlig effektivt smidt bøjlerne der fulgte med tøjet ud - så nu har hun ingen. Hvem kunne da også vide dette var på tapetet.

Sneen har atter vist sig - der ligger et par centimeter - vinden piver om hjørnerne - så jeg er bange for foråret er sat på stand by lidt endnu - ÆV. Jeg hungrer efter forår og udeliv og ikke mindst sol. Må have min lyslampe sat til herinde så jeg kan surfe og "sole" samtidig, det lugter da lidt af forår så.

Ingen kommentarer: