onsdag den 9. februar 2011

Glædelse....

kan jeg mærke i min mave :). Besøgte min mor i går, og da jeg så kommer hjem havde manden min lagt bordpladen på herinde i mit hummer. Nu er det færdigt og jeg er SÅ GLAD.
Vidste slet ikke hvad jeg skulle stille op med boblerne i maven - tage en smøg på det havde jeg lyst til, lige det ekstra krydderi ovenpå nydelsen - et glas vin at fejre med, eller noget "uartigt" mad af en art. Ingen af delene duede. Så sagde mindsten jeg véd hvad vi kan fejre med og frem kom :

Cola light og nødder :) - så vi hyggede og nød mor var glad  helt ned i maven, for første gang i meget meget lang tid.

Mit nye hummer har jeg foreviget - nu skal jeg så til at indrette mig, have lavet en opslagstavle osv.
Mangler også en ordenlig stol, en gammel, slidt og billig en - lige den rigtige. Nu må vi så se, hvor længe der går før den dukker op.









Her ses svigerfars gamle tapetserbords bukke - jeg elsker maling pletterne, og at de er slidt på "fødderne" så man kan se de er blevet brugt.
Arkitektlampen er også en gammel svend, med masser af patina - I Like :).

I dag har jeg så hamret lidt, knaldet nogle af mine tasker op, de skal hænge og hygge om mig. Også gamle, min passion.
Løb tør for stålsøm, havde fået 4 af manden min - så er bange for han ikke aner HVOR mange tasker jeg har liggende :O.
Jeg ledte i ½ time og fandt så 2 ekstra jeg vidste jeg havde gemt på et tidspunkt. Stålsøm er et must her hjemme, så jeg må ud og købe en pakke til - kan ikke undvære dem.





Min mor og jeg var på en lille tur i går, og da vi mødte en boghandel på vejen, så måtte jeg lige ind og kigge og fandt følgende :



Ialt 100 kr - jeg sparede 420 :D - lige noget der passer mit kregler hjerte. Så nu glæder jeg mig til at se om der er nogle fif til garderoben - er den jeg har kastet mig over som natlæsning først.
Havde gang i "Grill" af Ib Michael - men den var for rodet for min hjerne.

Mandag fik jeg massage - SKØNT. Tennisalbuen driller stadig, så må vist have bestilt en tid til akupunktur. Nu er den snart 1 år gammel. Kan ikke bære, hvis ikke den virker til foråret, når jeg skal uuuuuud. Hovedet vil ikke som engang, når så kroppen heller ikke vil - så er det sq* deprimerende, hvad skal man så lige foretage sig - ud over at købe tasker :O.
Så jeg må afsted med den snart.





Ingen kommentarer: