mandag den 28. februar 2011

Så bages her...

LCHF venligt brød. Nu venter jeg så spændt på resultatet. Det bliver med hvidløgssmag i. Der skulle hytteost i (cremefraiche kunne bruges), men det havde lige forbigået min opmærksomhed, at maleren altså havde blandet hele bægeret med hvidløg og salt, til dressing. Men så smager det måske ikke så meget af klid *SS*.

I dag var jeg med ældsten til kiropraktor igen. Hun havde nu fået røntgensvar og alt var fint. Så hendes bækken som var skævt kan rettes op igen. Ældsten gik i ballarinaer og bare tæer - jeg sagde, hvorfor gør du det i denne kulde. Hun har ondt i foden (og havde ikke flere nyloner der var rene). Det ordnede kiropraktoren også lige, så havde ikke ondt da vi gik derfra.

Da vi gik skulle vi så i Helsam og proviantere - uha næsten 1000 kr - men fik så også købt Epa - Gla fiskeolier. Fandt alt jeg skal bruge til bagning, og også noget jeg ikke skal bruge ;) - de har jo mange lækre ting.

Købte 9 x 2 vanillie i Fakta på bud, de sidste de havde. Macadamia nødder og Paranødder - som begge indeholder under 5% kulhydrat.
Så nu er jeg vist ved at være kørt i stilling til i morgen, hvor vægten hives frem og sukkerabstinenserne starter :O.

Sidder lige og tænker over regel nr. 2 - det må være at jeg ikke må gå i "vejning og madtanke fælden". Har tidligere oplevet en hel besættelse, hvor mad og tanker om vejning fyldte alle mine vågne timer. Vejede mig kun 1 x om ugen - men hvis ikke vægttabet var stort nok, så blev ALT vendt og drejet for at finde ud af HVORFOR. Den fælde gider jeg ikke igen - ting tar' tid, og ævl tar' evigheder - så jeg tar' den med ro.
Har lige fundet mine gl. vejebøger fra DDV - kan se jeg havde tabt 14,6 kg på de første 16 uger - så vil skrive oplysningerne herinde uge for uge - men UDEN at være besat.
Det er ganske som de der forsøger at blive gravide, alle tanker kredser konstant om at tolke på fysiske symptomer, der er gravide over alt i gadebilledet, barnevogne osv.

Så mine regler er:
1. Keep it simple
2. Du når det nok

Week-enden bød på meltdown. Jeg forsøgte mig med at koge syltetøj af nogle jordbær, skal da have noget syltetøj.
Maleren og mindsten kørte. Jeg skulle så regner ud hvor meget Sukrin der skulle bruges. Dét kan min hjerne bare ikke - jeg blev rigtig utilpas og arrig. Fatter ikke lige hvorfor det er sådan det er - men det finder jeg nok heller ikke ud af.

Uha, i morgen skal vægten så også tilføjes :O.

Løb uge 1 dag 2
Crosstrainer 16 min.

Ingen kommentarer: