mandag den 14. februar 2011

Så er foråret kommet....

eller hvad. Der er myrer på badeværelset, det er gerne det første tegn på forår her - men det holder da vist ikke i år, med lovning om 5-10 cm sne i nat, week-enden 10-12 minus grader. Der blæser en kuling, så mit hummer der ligger i modvind er temmelig koldt.

Jeg bliver vanvittig af det blæseri - parabolen hopper så det er umuligt at se tv.

I dag har mindsten, ældsten og jeg kørt mellemsten til lufthavnen i Billund. Hun skal til Norge på venindebesøg hos en gl. efterskole veninde - et af de venskaber som vil vare ved resten af deres dage tror jeg. Hyggede med kaffe og kage derude, dog havde jeg en Nupo karamelbar med derud. Den er slet slet ikke dårlig, så har provianteret 8 nede i Fakta i dag.

Fik en krammer og kys af maleren da han var hjemme til middag - det er hvad her bliver gjort ud af valentinsdag - og helt efter mit hoved'. Fik også brev af mindsten.....



Så bliver det jo ikke bedre :) - 2 skriftlige og 2 live kys på en og samme dag.

Jagten er gået ind på mandelmel i dag - men dog uden held. Skal med ældsten til Vejle og Odense på mandag, så håber jeg er heldig i den lækre butik der ligger derinde. Så vil jeg kaste mig ud i nogle eksperimenter - er jo smartest at gøre det mens man selv er på Nupo, og det er de andre der så skal stå for skud.

Vi var også nede og få aflevert en cd-rom med billeder til fremkaldelse, de er færdige i morgen og jeg kan komme videre med albummet. Fik også mindstens fødselsfilm med som bliver lagt over på dvd - det bliver fantastisk når hun skal se den - det glæder jeg mig vildt til :).

Så noget i aftes om medicin og placebo. Bliver sq* vissen over det altså. 9 ud af 10 depressive behøver slet ingen medicin, da det er troen på den hjælper der gør, at den overhovedet har nogen virkning. SOM OM DER IKKE ER FORDOMME NOK I FORVEJEN, nu bliver der så lige båret mere ved til bålet om at man bare skal "tage sig sammen". Bare tænk positivt og så går det jo over af sig selv, aaargh.

Nupo dagen blev lidt ødelagt her i aften - maleren lavede pandekager. Syntes han hører til i ferien. Så jeg faldt altså i, men dog ingen sukker eller syltetøj.
Heldigt der kommer en mulighed for at gøre det godt i morgen igen.

Malerens fødselsdagsgave er nu bestilt - nøjs jeg glæder mig til at se hans ansigt.
Vi har spist pizza om fredagen de sidste 7 år - helst hjemmelavede. Så nu har jeg bestilt denne fætter

Han skal have herre frokost på dagen, så der er mange stærke hænder til at bære den ud af bilen og på plads - skal nok være kort efter de er kommet kan jeg tænke mig ;).
Uha hvor jeg glæder mig nu jeg fandt ud af den ultimative gave.


Ingen kommentarer: